Wij aan tafel, zij een nieuwe keuken en toiletten!

Kom naar het SARI Benefiet Diner op

27 januari 2020 in de Peerdestal in Ellecom

en help mee een keuken en toiletten te bouwen op een school voor kinderen met een beperking in Zuid India!

Lees hier meer over het project.

Lees hier meer over het diner.

nieuwe keuken en toiletten

Heerlijk Indiaas buffet van de Kohinoor of India, sfeervolle Indiase live muziek, Rad van Avontuur met mooie prijzen – mis het niet!

Aanvang:   19.30 uur, inloop vanaf 18.30 uur

(vooraf reserveren!)

Prijs:          € 35 per persoon, inclusief welkomstdrankje

Reserveren:     via stichtingsari@gmail.com of 0622415328

Donaties zijn altijd welkom: NL28 ABNA 0484390120

Recordopbrengst Benefiet Diner 2019

ELLECOM – Het op maandagavond gehouden benefiet voor stichting SARI was een succes. Voor de zesde keer organiseerde stichting SARI een benefietdiner in de Peerdestal in Ellecom. De opbrengst is dit jaar meer dan 9000 euro.

Dit jaar gaan de opbrengsten van het diner naar de Siragu Montessori School in Chennai. De school heeft als doel kwaliteitsonderwijs te geven aan kinderen uit families die op straat moeten leven en die nooit onderwijs hebben genoten. Op dit moment krijgen meer dan 500 straatkinderen les op deze school. Deze kinderen leven vaak ver van de school en worden door de school met een bus opgehaald. Deze is versleten en dringend aan vervanging toe.

Bron: Rheden.Nieuws.nl

Projectsteun door Wilde Ganzen goedgekeurd!

De aanvraag die Stichting SARI bij Wilde Ganzen heeft ingediend voor het ondersteunen van het project Technische school Kura is goedgekeurd.

Wilde Ganzen

De uitbreiding van de technische school (Kura) met opleidingen tot lasser en airco monteur is nu een stuk dichterbij gekomen!

Voor de bouw van de scholen is in totaal €24.000 nodig, waarvan Stichting SARI zelf €16.000 werft door onder ander het Benefiet diner van 29 januari 2018. Door de goedkeuring van het project ondersteunt Wilde Ganzen dit project met een toeslag van €8.000.

Lees hier meer of het project en een terugblik op het Benefiet diner.

Benefiet diner 2018

ELLECOM – Het op 29 januari gehouden benefiet voor stichting Sari was een succes. Voor de vijfde keer organiseerde stichting SARI een benefietdiner in de Peerdestal in Ellecom. De opbrengst is dit jaar bijna 5000 euro. De afgelopen jaren haalde de stichting, die zich inzet voor de ontwikkeling van kansarme kinderen in India, al vele duizenden euro’s op. Dit geld is besteed aan de bouw van een aantal scholen voor deze kinderen. Dit jaar gaan de opbrengsten van het diner naar de bouw van een praktijklokaal op de technische school in Madurai, in het zuiden van India.

Benefiet diner 2017

Wat hebben we weer genoten tijdens het SARI Benefiet Diner op 23 januari 2017!

Diner

Klik hier voor meer informatie.

Prachtige opbrengst benefietdiner SARI : bijna € 6.000!

Omdat WildeGanzen ons project inmiddels heeft goedgekeurd en een bijdrage geeft van 50% op het door ons ingezamelde bedrag betekent dit resultaat een grote stap op weg naar de realisatie van dit project en zullen de vereiste nieuwe lokalen en toiletten voor de school voor speciaal onderwijs er zeker komen!

Siragu School wordt steeds mooier!

Er wordt super hard gewerkt aan de Siragu montessorischool in Avadi. En wat ziet het er alweer strak en schoon uit!

renovatieDe vloeren in de klaslokalen zijn gerepareerd en waar nodig vervangen.

renovatieDe stoepen zijn aangeheeld en de toiletten … die zien er ook weer fris en hygiënisch uit. Belangrijke renovaties voor de school: zo kunnen zij hun sanitaire licentie behouden!

Onder meer dankzij de vele sponsors van Stichting SARI kan deze school z’n deuren openhouden voor al die Indiase kinderen die anders op straat komen te staan.