Benefiet diner 2013

SARI BENEFIET DINER 2013 GROOT SUCCES
€ 5.500 voor school in Madurai

Op maandag 4 november 2013 organiseerde stichting SARI een Benefiet Diner in de Peerdestal in Ellecom. Een geslaagde avond met een opbrengst van ruim € 5.500!

DansRad

Met meer dan honderd deelnemers was het Benefiet Diner uitstekend bezet. De Peerdestal was een prachtige locatie voor het diner en het Indiase buffet van restaurant Kohinoor uit Arnhem viel goed in de smaak (not too spicy …). De live Indiase muziek en Indiase dans droegen bij aan een uiterst gezellige en ontspannen sfeer. Het Rad van Avontuur met de prachtige prijzen van veel sponsors draaide volop en zorgde voor de nodige spanning en hilariteit!

Betere toekomst voor kansarme kinderen
De opbrengst van het Benefiet Diner komt geheel ten goede van de bouw van een ambachtsschool in de stad Madurai. Hier kunnen kansarme kinderen in twee jaar tijd een vak leren, bijvoorbeeld van elektricien, timmerman of kantoorbediende. Hierdoor hebben ze meer kansen op de arbeidsmarkt én zicht op een betere toekomst.

Iedereen bedankt die heeft bijgedragen aan dit succes!