Benefiet diner 2014

SARI Benefiet Diner groot succes

Ruim € 8.000 voor renovatie school

P1070882w

Op maandag 3 november 2014 organiseerde stichting SARI een Benefiet Diner in de Peerdestal in Ellecom. Wat een gezellig en geslaagde avond weer! En wat een opbrengst: meer dan € 8.000!

Ruim zeventig mensen mochten we verwelkomen in de gastvrije Peerdestal, die deze avond compleet in Indiase sferen was: met een heerlijk Indiaas buffet van restaurant Kohinoor uit Arnhem, live Indiase muziek en Indiase danseressen. Ook dit jaar draaide het Rad van Avontuur weer volop, want we hadden van onze vele sponsors voor meer dan € 2.000 aan prachtige prijzen gekregen!

Wij aan tafel, zij een schone school

De opbrengst van het Benefiet Diner komt geheel ten goede van de renovatie van de Siragu School in de Zuid-Indiase stad Avadi. Deze montessorischool biedt al twintig jaar met succes onderwijs en onderdak aan honderden straatkinderen. Zoveel aandacht als ze aan de kinderen geven, zo weinig tijd en geld hebben ze voor onderhoud aan het gebouw. Vooral de sanitaire voorzieningen en de vloeren hebben dringend een opknapbeurt nodig. En er is haast geboden, anders dreigt de Siragu School zijn licentie te verliezen. Met de opbrengst van het Benefiet Diner, aangevuld met een bijdrage van Stichting Wilde Ganzen, kan Stichting SARI dit project realiseren.

Het echtpaar Uma en Muthuram, de oprichters en drijvende krachten van de school, zijn hier intens blij mee: “No words to explain our gratitude. Thank you for your loving support and our return gift to you are succesful results of children in their education.”

Zie filmpje met verslag van bezoek Siragu op 13 november j.l.

Iedereen bedankt die heeft bijgedragen aan dit succes!